22/06/2021

Wij zoeken een ICT Project Manager

Algemeen nieuws Vacatures

Werken Vacatures

De functie:

  • Je blinkt uit in business analyse, project management en application modelling.
  • Je brengt bestaande processen in kaart en je analyseert, optimaliseert en vereenvoudigt deze samen met de diensten.
  • Je begeleidt jouw projectteam en voor deze projecten ben je de link tussen de verschillende diensten van de Stad, de ICT leverancier en de eindgebruiker.
  • Je begeleidt gebruikers en lost specifieke problemen op m.b.t. apparatuur en programmatuur (o.a. via het geven van interne opleiding en voorlichting).
  • Je volgt nieuwe technologieën, trends en technische ontwikkelingen op.


Jouw profiel:

  • Je hebt een grondige kennis inzake projectmanagement en ITIL.
  • Je hebt kennis van MS 365 – Teams - Sharepoint online – Service Management systemen.
  • Je hebt de nodige communicatieve vaardigheden en kan medewerkers stimuleren en motiveren.
  • Je bent een initiatiefnemer die zelfstandig projecten opvolgt en begeleidt.
  • Je hebt een bachelordiploma, of een diploma van hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld, of een hoger diploma.
  • Je hebt minimum 2 jaar relevante beroepservaring.
  • Je hebt een rijbewijs B.
  • Je slaagt voor een vergelijkende selectieprocedure.

Solliciteer via www.lokeren.be/vacatures.