12/10/2021

Wij zoeken een administratief medewerker - ICT Helpdesk

Algemeen nieuws Vacatures

Jouw functie

  • Je beantwoordt binnenkomende telefoons.
  • Je voert samen met de gebruikers een basisanalyse uit.
  • Je zorgt voor een correcte registratie van de gemelde problemen.
  • Je verwijst de gebruikers naar beschikbare procedures.
  • Je bepaalt de prioriteit van de gemelde problemen.
  • Je escaleert de problemen naar het ICT team die oplossingen ten gronde voorzien.
  • Je maakt korte gebruikersprocedures.

Jouw profiel

  • Je bent organisatorisch en communicatief sterk en bent klantgericht.
  • Je kan vlot overweg met gangbare PC-software.
  • Je hebt voeling met ICT automatisatie in het algemeen.
  • Je kan logisch nadenken, bent analytisch en werkt oplossingsgericht.
  • Je hebt een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs of een hoger diploma.

Ons aanbod

  • De minimum bruto aanvangswedde bedraagt € 2.005/maand.
  • Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto eindwedde van € 3.670/maand.
  • Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring.
  • Minstens 30 vakantiedagen en 14 feestdagen.
  • Maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Extralegaal pensioen.
  • Contract bepaalde duur van 6 maanden.

 

Solliciteer nu via lokeren.be/solliciteer!
Meer info? vacatures@lokeren.be of 09 340 86 19.