Jouw functie
- Samen met jouw collega’s sta je in voor diverse ondersteunende administratieve taken en loketwerk binnen de financiële dienst.
Jouw profiel
- Je hebt affiniteit met financiële administratie, bent cijfermatig ingesteld en beschikt over een gezonde portie logisch redeneervermogen.
- Je houdt ervan jouw taken ordelijk, snel en nauwkeurig af te werken.
- Je beschikt over goede organisatorische, redactionele en communicatieve eigenschappen en kan vlot en klantvriendelijk omgaan met publiek.
- Je kan vlot overweg met gangbare PC-software.
- Je bent een teamspeler.
- Discretie en vertrouwelijkheid vind je belangrijke eigenschappen.
- Je hebt een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs of een hoger diploma.
Ons aanbod
- Onmiddellijke indiensttreding.
- De minimum bruto aanvangswedde bedraagt € 1.636/ maand (4/5e ) - € 2.045/ maand (voltijds).
- Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto eindwedde van € 2.995/ maand (4/5e ) - € 3.744/ maand (voltijds).
- Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring.
- Glijdende werktijd en mogelijkheid tot telewerk.
- Aantrekkelijke verlofregeling.
- Maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
- Extralegaal pensioen.
Solliciteren? Dat kan via lokeren.be/solliciteer.
Meer informatie? vacatures@lokeren.be of 09 340 86 19.