Gemeenteraadscommissies
- Startpagina
- Stad en bestuur
- Stadsbestuur
- Gemeenteraadscommissies
Stad Lokeren beschikt over verschillende gemeenteraadscommissies. Elke commissie houdt zich bezig met specifieke beleidsdomeinen. In de vergaderingen worden bepaalde thema’s of dossiers toegelicht en besproken, die nadien op de gemeenteraad of raad maatschappelijk welzijn voorkomen.
Deze vergaderingen zijn openbaar, behalve wanneer de besprekingen de persoonlijke levenssfeer raken, de openbare orde in het gedrang komt of er ernstige bezwaren zijn tegen de openbaarheid van de vergaderingen.
Voor meer informatie om deze vergaderingen bij te wonen: secretariaat@lokeren.be of 09 235 31 00.
De zes commissies met de eerstvolgende datum zijn:
- Commissie algemeen beleid: e.v. datum nog niet gekend.
- Commissie burgerzaken, welzijn en onderwijs: e.v. datum nog niet gekend.
- Commissie omgeving: e.v. datum nog niet gekend.
- Financiële commissie: e.v. datum nog niet gekend.
- Commissie cultuur en vrije tijd: e.v. datum nog niet gekend.
- Commissie infrastructuur: e.v. datum nog niet gekend.
De agenda en besluiten kunnen geraadpleegd worden via onderstaande weblink:
Voor vragen kan u contact opnemen met de Dienst Secretariaat tel. 09 235 31 00, e-mail secretariaat@lokeren.be
Opgelet: vanaf 7 november 2022 werken we aan een nieuwe en groenere invulling voor de Groentemarkt en Oude Vismijn. Het stadhuis blijft voor voetgangers bereikbaar tijdens de werken. Meer informatie of vragen over toegankelijkheid: 09 235 31 00.
Stadsbestuur
- Verkiezingen 2024
- College burgemeester en schepenen / vast bureau
- Gemeenteraad / raad voor maatschappelijk welzijn
- Bijzonder Comité Sociale Dienst
- Gemeenteraadscommissies
- Adviesraden
- Erkenning verenigingen
- Agenda en besluiten vergaderingen
- Beleidsrapporten en publicaties
- Bekendmakingen
- Reglementen
- GAS en politiereglement
- Bestuursdocumenten
- Belastingen, retributies en tarieven
- Subsidies
- Diensten
- Intercommunales
- Meldingen en klachten