C1-C2-C3 | vervangingscontract | halftijds (19 uur/week) | onmiddellijke indiensttreding
De functie
- Je staat in voor de administratieve ondersteuning en het loketwerk van de dienst burgerlijke stand en begraafplaatsen.
- Je staat in voor de opmaak van akten betreffende de staat van personen (bv. geboorte, erkenning, huwelijk, nationaliteit, overlijden, betwisting vaderschap) en het afleveren van uittreksels/afschriften van akten.
- Je behandelt aanvragen laatste wilsbeschikking, euthanasie, orgaandonatie.
- Je beheert administratief de begraafplaatsen (invoeren nieuwe concessies in softwareprogramma), ook i.s.m. andere stadsdiensten (masterplannen + patrimonium).
Jouw profiel
- Je beschikt over goede organisatorische en communicatieve eigenschappen en kan vlot en klantvriendelijk omgaan met publiek.
- Je kan vlot overweg met gangbare PC-software.
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Discretie en vertrouwelijkheid vind je belangrijke eigenschappen.
- Je hebt een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs of een hoger diploma.
Ons aanbod
- Onmiddellijke indiensttreding.
- De minimum bruto aanvangswedde bedraagt 1174,50 euro/maand halftijds.
- Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto wedde van 2150 euro/maand halftijds.
- Relevante beroepservaring kan worden meegenomen voor de geldelijke anciënniteit (onbeperkt) en schaalanciënniteit (max. 12 jaar).
- Minstens 30 vakantiedagen (pro rata tewerkstelling) en 14 feestdagen.
- Maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer en extralegaal pensioen.
Solliciteer via lokeren.be/solliciteer.
Meer informatie? Contacteer ons via jobs@lokeren.be of 09 235 32 28.