20/12/2024

Wij zoeken een Administratief medewerker - dienst Burgerlijke stand en Begraafplaatsen

Vacatures

C1-C2-C3 | vervangingscontract | halftijds (19 uur/week) | onmiddellijke indiensttreding

De functie

  • Je staat in voor de administratieve ondersteuning en het loketwerk van de dienst burgerlijke stand en begraafplaatsen.
  • Je staat in voor de opmaak van akten betreffende de staat van personen (bv. geboorte, erkenning, huwelijk, nationaliteit, overlijden, betwisting vaderschap) en het afleveren van uittreksels/afschriften van akten.
  • Je behandelt aanvragen laatste wilsbeschikking, euthanasie, orgaandonatie.
  • Je beheert administratief de begraafplaatsen (invoeren nieuwe concessies in softwareprogramma), ook i.s.m. andere stadsdiensten (masterplannen + patrimonium).

Jouw profiel

  • Je beschikt over goede organisatorische en communicatieve eigenschappen en kan vlot en klantvriendelijk omgaan met publiek.
  • Je kan vlot overweg met gangbare PC-software.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Discretie en vertrouwelijkheid vind je belangrijke eigenschappen.
  • Je hebt een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs of een hoger diploma.

Ons aanbod

  • Onmiddellijke indiensttreding.
  • De minimum bruto aanvangswedde bedraagt 1174,50 euro/maand halftijds.
  • Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto wedde van 2150 euro/maand halftijds.
  • Relevante beroepservaring kan worden meegenomen voor de geldelijke anciënniteit (onbeperkt) en schaalanciënniteit (max. 12 jaar).
  • Minstens 30 vakantiedagen (pro rata tewerkstelling) en 14 feestdagen.
  • Maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer en extralegaal pensioen.

Solliciteer via lokeren.be/solliciteer.
Meer informatie? Contacteer ons via jobs@lokeren.be of 09 235 32 28.