B1-B2-B3 l contractueel voor onbepaalde duur l voltijds l opname in een wervingsreserve
Jouw functie
- Je maakt deel uit van het team Secretariaat en team Patrimonium, onder leiding van het afdelingshoofd stafdiensten.
- Je bent verantwoordelijk voor een heel gevarieerd en boeiend takenpakket:
- In overleg met de algemeen directeur zorg je voor een correcte voorbereiding en vlotte afwerking van politieke vergaderingen zoals o.a. gemeenteraad, raad voor maatschappelijk welzijn, schepencollege en vast bureau.
- Je staat in voor het opmaken van diverse administratieve dossiers (o.a. over straatnamen, evenementen, verkiezingen, mandatarissen).
- Je werkt actief mee bij de uitwerking van verbeterprocessen rond procedures en gebruikte software, en dit met oog voor een vlotte informatiedoorstroming naar andere diensten.
- Je ondersteunt de patrimoniumambtenaar bij de organisatie van patrimoniumdossiers zoals aankoop en verkoop van onroerende goederen en het vestigen van zakelijke rechten op onroerende eigendommen van de stad Lokeren.
- Je volgt mee de verkoopsvoorwaarden op van de gronden in de door de stad ontwikkelde industrieparken.
Jouw profiel
- Je hebt interesse in de werking van een stadsorganisatie.
- Je bent een initiatiefnemer die communicatief en organisatorisch sterk is en die zich flexibel opstelt wanneer nodig.
- Je bent een administratief talent dat vlot kan werken met de courante Office 365-toepassingen.
- Je kan relevante wetgeving lezen, begrijpen en verwerken.
- Je beschikt over de nodige sociale skills om duurzame en constructieve relaties uit te bouwen met diverse stakeholders (mandatarissen, notarissen, leidinggevenden, collega’s, …).
- Je bent houder van een bachelordiploma, of van een diploma van hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld, of van een hoger diploma.
- Je slaagt voor een vergelijkende selectieprocedure.
De eerste selectieproef bestaat uit een thuisopdracht die je moet indienen op 24 oktober 2024. De datum voor de mondelinge proef wordt later meegedeeld.
Ons aanbod
- De minimum bruto aanvangswedde bedraagt 3000 euro/maand.
- Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto eindwedde van 5054 euro/maand.
- Relevante beroepservaring kan worden meegenomen voor de geldelijke anciënniteit (onbeperkt) en schaalanciënniteit (max. 12 jaar).
- Minstens 30 vakantiedagen en 14 feestdagen.
- Maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer, extralegaal pensioen, hospitalisatieverzekering.
- Opname in een wervingsreserve van één jaar (verlengbaar).
Solliciteren kan tot en met 23 september via lokeren.be/solliciteer.
Meer informatie? Contacteer ons via jobs@lokeren.be of 09 235 32 28.